This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Goście:

Odwiedza nas 30 gości oraz 0 użytkowników.

Jesteś tutaj: Strona główna

Artykuły

Książka jako skuteczne narzędzie promocji Polski.

W imieniu Zarządu oraz członków Polskiej Rady Biznesu, jak również współorganizatora spotkania Instytutu Książki, mam zaszczyt zaprosić do udziału w spotkaniu zatytułowanym „Książka jako skuteczne narzędzie promocji Polski”, które odbędzie się 11 kwietnia 2013 roku  o godz. 19.00  w siedzibie Polskiej Rady Biznesu.

Chcielibyśmy, aby spotkanie organizowane przez Polską Radę Biznesu oraz Instytut Książki było pretekstem do odpowiedzi na pytanie o to jak promocja polskiej literatury i kultury może służyć budowaniu prestiżu firm pochodzących z Polski oraz w jaki sposób sukcesy polskich firm wpływają na szersze zainteresowanie kulturą polską.  Gośćmi panelu dyskusyjnego prowadzonego przez  Waldemara Dąbrowskiego będą: prof. Michał Kleiber, Paweł Kastory, Wojciech Kostrzewa, Grzegorz Gauden.
Na całym świecie znani są polscy nobliści, ludzie pióra, tacy jak Czesław Miłosz czy Wisława Szymborska. Możemy także poszczycić się innymi nazwiskami o światowym znaczeniu jak Witold Gombrowicz czy Bruno Schulz. Istnieje także cała rzesza autorów młodszego pokolenia, których nazwiska nie są jeszcze tak popularne poza granicami naszego kraju, a których twórczość może przyczynić się do zwiększenia szacunku dla polskiej kultury i Polski na świecie.
Instytut Książki od lat promuje tłumaczenie i wydawanie polskich twórców zarówno tych już uznanych jak i przedstawicieli nowej generacji. Przez ostatnich 10 lat dzięki wsparciu Instytutu wydanych zostało zagranicą ponad 1200 tytułów poezji i prozy. Podczas międzynarodowych imprez targowych Instytut Książki organizuje liczne prezentacje polskiej literatury, które służą m.in. właśnie budowaniu wizerunku Polski, jako kraju z ciekawą historią, wielkim dorobkiem kulturowym i zajmującego coraz ważniejsze miejsce na mapie politycznej, gospodarczej i kulturalnej świata.
Jest to proces, który trwa i który powinien być kontynuowany. Troska o kulturę i jej promowanie jest sprawą uniwersalną i nie powinna być zadaniem jedynie agend Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz  Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Promocja polskiej kultury winna być uwzględniana we wszystkich sferach działalności społecznej, politycznej i gospodarczej. Warto więc, aby ludzie działający w tych obszarach mogli wspólnie przedyskutować swoje doświadczenia i pomysły w tej dziedzinie.

Zbigniew Niemczycki
Prezes Zarządu PRB

Grzegorz Gauden
Dyrektor IK

 

____________________________________________________________________

Jak wydać ebooka - Wydawnictwo WITANET-książki i ebooki
JAK WYDAĆ EBOOK LUB KSIĄŻKĘ? - Wydawnictwo WITANET

Free business joomla templates